Tren ile Avrupa Venedik Erin’den

İşte o gün en uzun trenime bindim, tam tamına 3 saat sürdü. İlk otele yerleştik, odamız bayaa büyüktü (1+1). Akşam ilk olarak tabii ki de bütün eşyalarımızı bırakıp (biz Moliano Veneto’daydık) Venedik’e gittik. Çok açtık o yüzden yemek yemek için bir yer aradık, 1 saat restoran aradıkttan sonra bulduk. Ben hala hastaydım biraz midem bulanıyordu ama makarna yiyince nasıl olduysa geçti.

Yemek bittiğinde saat 22.30 civarında bir şey idi. 30 dk hesabı bekledik sanırsam ve oradan çıkıp büyük bir köprüye doğru yürüdük. Bayaa yorgundum, geldiğimizde “buuummm patırt çatırtt” saat 00.01 o da ney ! havai fişekler !!!!!! yeni yıla girmişiz!!

o gece saat 00.50 gibi tren istasyonundaydık bizim otele giden ilk tren 03.15 deydi ben “03.15 e kadar bekleyemem” deyince otobüs aradık, otobüs yok ama neyse ki bir taxi bizi otelimize kadar bıraktı ve 52 Euro’ydu. Bu da bizim yılbaşı hediyemiz 🙂

Ertesi sabah benim klasik kahvaltım #müsli yedim…

Evet beni görüyorsunuz, baya sevinmiştim çikolatalı müsli olunca 🙂 🙂

O gün yine Venedik’e gittik…

Ve trende biz…

İkinci gün Murano’ya gittik (Bu fotoğraf bizim otelden Venedik’e giderken) ve vapura bindik ama vapur bayaa küçüktü. Vapurdaki tüm fotoğraflar GoPro’da kalmış o yüzden bulamıyorum. Çok eğlenceliydi, 45 dk gittik ve heryerde camlar, camdan heykeller… Gitseniz bayılırsınız, işte o gün Murano’da cam fabrikaları ve evleri gezdik, biraz yemek falan aldık o günde öyle geçti.

Ertesi gün Murano’ya benzer Burano’ya gittik orada eskiden çok fazla sarhoş varmış ve bazen sarhoş olmuş adamlar evlerini şaşırıp başka evlere girermiş başka kıyafetleri falan giyerlermiş o yüzden adadaki herkese çeşit çeşit renk verilmiş ve herkes evini bir renge boyamış. Orada hala yaşayanlar var ama o kadar sarhoş değilller.

Burası da Burano…

————————————————————————————————————————————–

İşte Venedik’de böyle geçti 🙂 Nice’de GÖRÜŞÜRÜZ!!!