No public Twitter messages.

– Alimmiyim?

– Gidimmiyim??

-Yapimmiyim?

-İçimmiyim?

Alabilir miyim?? – Gidebilir miyim? – Yapabilir miyim? – İçebilir miyim??

– İçicemdi

– Çıkıcamdı

– Yapıcamdı

– Gidicemdi

İçecektim – Çıkacaktım – Yapacaktım – Gidecektim..

Ben bügün parka gidicemdi kepçe alıcamdı kumları foşur foşur böööle doldurucamdı sonra boşaltıcam!!

Anahtarı takıcam tangır mıngır açıcam

Son günlerin en hit sorusu : NASIL??

A:Şimdi asansöre bineceğiz
E: NAsııll??
A: Kapısını açarak bitanesi
E: Nasıl Açıcaz?
A:  Elimizle
E: Nasıılll???

A:Hadi bakalım şimdi yemek vakti
E:Nasıl ??
A:Sofraya yani??
E:Nasıl sofraya çikicaz??
A:Sofraya değil sandalyene oturacaksın
E:Nasıl oturucam ??
A:!!!!

E: bu salıncak mı?
A: Evet birtanem ama asılmamış henüz;
E: Nasıl asılıcak??
A: Kerem’in babası ağaca asar birazdan
E: Nasıl asar??
A: Eliyle asar
E: Ağaca asmak gerekiyor
A: !!!! ( Gerekiyor ??!!!! ) 😀

Bu Yazılar Da İlgini Çekebilir

9 Yorum

  1. munevver dedi ki:

    benimde oyun size oglum eren ve ben erin ve sizi destekliyoruz oyumu kullandım bile

  2. dayısı dedi ki:

    ayçaoooo,,,

    dayısındanda bir tane oy, halası neredesin verdin mi oyunu?

  3. pastaci rapunsel dedi ki:

    Aaaaaa, bunu yeni gördüm, yorumumu yazıp hemen gidiyorum oyumu kullanmayaaa:)))

    Öpüyorummmmm….

  4. AyçA dedi ki:

    Holleyy hepinize öpücükler.. 🙂 bu destek bile yeter yahu bana..:)
    hişşt halasııı ses ver verdin mi oyunu 😛

  5. tuna dedi ki:

    zevkle takip ediyorum, oyumuz sizinle 🙂

  6. Hulya halası dedi ki:

    bende bugün hallettim, benim her işim gecikmeli olur zaten de; etrafımdaki bütün hamilelere, doğum yapanlara, bebeği olanlara, Erin’i tanımayanlara veriyorum ki ben bu adresi, “mutlaka bakın, çok faydalanırsınız” diyorum, Erin’i görmelerini şiddetle tavsiye ediyorum.

  7. HülyArda dedi ki:

    Ayçacım ben de verdim oyumu sana : )))))

  8. Magissa dedi ki:

    Ben de seve seve sana verdim oyumu.
    Sinir bir anne olmadığın için, çok güzel bir blogun olduğu için, yazdıklarını severek, keyifle okuduğum için. İnşallah kazanırsın!

  9. askin dedi ki:

    tabiiki oyumuz “pinik kus” a!!! Basarilar


Önceki yazıyı okuyun:
Anneler Günü

Yazmadan uyuyamayacağım.. Cumartesi günü yorucu ama bir o kadar da keyifli bir gün geçirdik minik Kerem'in 2. senesini doldurduğu güneşli...

Kapat