No public Twitter messages.

Bugün de bitmek üzere, oğlum içeride zıpzıp oynuyor. Yarın kontrolümüz var ve ben artık gerginim ve buna engel olamıyorum.
Bilgisayar başında oturmak zor geliyor ama yapacak fazlada bir şey yok, kitaplar bitti sayılır okumaktan, sabahtan camların çerçevelerini de sildim, daha fazla temizlik de yapamıyorum, yemek de var, keşke laptopumu ofiste bırakmasaydım en azından uzanarak kullanabilirdim bilgisayarı şimdi sandalye tepesinde kalakaldım.
Bir şeylere konsantre olmak bugün daha da güç sanki dün değildi. Ispanak yaptım değişiklik olsun diye içine barbunya koydum barbunyalar pişmemiş bugün onları içinden tek tek ayıkladım ayıklarken yeni yıkanmış ve tarafımdan ütülenmiş beyaz t-shirtüme suyunu döktüm onu silerken yoğurt kabına elim çarptı yerler ve t-shirtün geri kalan kısmı battı en sonunda hiç bir şey yapmamaya karar verdim artık elim ayağım kontrolünü kaybetti.
Bu sadece bana olmuyor tabii. Biraz önce Alpay aradı ve Cuma günü ofisten çıkarken çayın altını açık bırakmış olduğunu ve tesadüfen Bora’nın ofise geri dönmesiyle bir felaketin ucundan döndüğümüzü o yüzden işi gücü bırakıp ayakları uzatıp gevrek gevrek hayata gülümseyerek çay içtiğini söyledi. Kim sormuştu babamız nasıl diye? 😀 işte böle…
Bu arada bu sabah 1 hafta sonunda tartıldım veeee  : -500gr. kilo verdim sayılmaz biliyorum zaten bunun için uğraşmıyorum ama oğlum daha fazla kilo almadı diye sevindim. Yani umarım öyledir ama tam 4 kez tartıldım yarın bakalım kaç kg çıkacağım ama artık yemek yemek gelmiyor içimden sadece serin meyveler, haşlanmış sebzeler veya sulu gıdalar istiyor içim. Doğumun başladığının göstergeleriymiş kilo kaybı ve yemek yiyememek ve fazla enerji ama bakalım. Alpay diyor ki Perşembe günü ben normal bir doğum gerçekleştirmek üzere hastaneye gidecekmişim, Ebru da rüyasında perşembeyi cumaya bağlayan gece diye görmüştü e benim oğluma kim diyebilir ki ilerde “ sen kaç aylıksın? “ diye. Tam 9 ay 10 günlük olur o zaman. Sanırım senaryolardan vazgeçmem lazım.

Bu Yazılar Da İlgini Çekebilir

12 Yorum

  1. mono dedi ki:

    selam ayça 1 haftadır okuyorum seni, ben de 40 haftayı dün başarıyla doldurmuş ve hala doğuramamış bi insanım. hatta burda ananası okuyunca 2 gündür ananas yemeye başladım ama hala bi hareket yok. umarım en kısa zamanda 2miz de kavuşuruz bebeklere.

  2. Oyku dedi ki:

    Ya arkadasim sen internette online olmayinca benim hep kalbim carpiyor, acaba basladi mi diye..Mesaj atayim diyorum sonra , sacmalama bosver baslasa sana cevap mi verebilecek diyorum ve vazgeciyorum.
    Sen disari filan cikarken bundan sonra yuruyuse ciktim donucem filan yazsan? Uzaktaki arkadaslarin huzur bulsa:)?
    Ay yoksa basladi mi???

  3. AyçA dedi ki:

    Selam mono .. ismin bu değil sanırım ama sitende de bulamadım ismini kısaca mono diyim bena o zaman 😀
    bende yarın doktora gittikten sonra ananas ve ahududu yaprağı çalışmasına başlayacağım sanırım doğum başlamazsa bakalım bir işe yarayacakmı. Ama sanırım uzun vadede işe yarayan kürler bunlar çünkü bitkiler genelde az dozajda ilgili maddeyi ihtiva ediyorlar. Ama açıkçası birazda cesaret edemiyorum herşey kendiliğinden başlasın diye bekliyorum.
    En kısa zamanda sağlıkla bebeğine kavuşursun inşallah şimdi senin blogunu okumaya gidiyorum .. nasıl görmemişim ki daha önce 🙂

  4. AyçA dedi ki:

    Oykücüüümm.. başlasa burada ne işim var 🙂 başlamadı daha sadece msn açmıyorum ama sana her gün rapor atarım merak etme.. raporum gelmezse bil ki hastanedeyim.. söz yazacağım .. bu arada artık yürüyüşe falan çıkmıyorum evin içinde debeleniyorum.
    optum seni kocamannnn

  5. HÜLYA dedi ki:

    Aycao;
    http://www.enemicibebekbezi.com/basvurularadd.php
    hugies hediye bebek bezi dağıtıyomuş eve kadar da yolluyomuş, şu formu bi ara dolduruver. 2 aylık bez ayrıca benden 🙂

  6. AyçA dedi ki:

    🙂 doldurmuştum bile 😛 kaçar mı benden böyle şeyler.. yine de teşekkürler.. bi tanede sen doldur benim yerime sana gelsin:) Erinin beklenen doğum tarihini yaz 14/03/2007 diye , 2 ( Mini ) 3-6 Kg işaretle.. neden olmasın ..? Di mi ??
    Ayrıca: süpersin.. bir bezimiz belli olsun bakalım beyimiz ne sevecek, ne kadar tüketilecek ..
    teşekkür ederiz..

  7. Oyku dedi ki:

    Hah tamam bu iyi fikir, valla kalbim carpiyo merak ediyorum, uzakta olmaya en cok bu yuzden gicik oluyorum ya..

  8. Cico dedi ki:

    Ayça’cım ! 🙂

    Volki ile şimdi yine sitene girdik. Ay heyecanla bekliyoruz ay böylede çok komik oluyor aslında yani sen bekliyorsun burada bir grup izleyici bekliyor yani senin işinde zor herkes bekliyor 🙂
    Bence fazla takma kafana yani pozitif ol, başka şeyler düşünmeye çalış diyeceğim saçma olacak diymiii diymiii aman ne biliyim biliyorsun benimde hayatımda yakınımda ilk defa birisi böyle bir dönem geçiriyor dolayisiiiyle bilemiyoruuuum ( bu bölümü özellikle dolayisiiile bölümünü Gülben gibi oku )
    Konunun özü daha önce seninde belirttiğin gibi : Bir şekilde çıkacak bebişin içinde kalacak hali yok ya !
    Öpüyoruz Seni & Alpay’i ve Sanirsam Erin’i 🙂 (yani ismini koydunuz diye düşündüm senin önce yazdığın yazılara bakınca)

  9. Meltem Sözer dedi ki:

    Zaman yaklaştıkça beklemek zor olmalı. Bazen kendimi gün sayarken buluyorum. Neyse ki senin doğumuna az kalmış.

  10. Pratik Anne dedi ki:

    Oo ismi de belli olmus Yumurcan’in. Naza cekiyor. Beklenen dogum tarihi gecmis anneler. Doktorlariniz bir sakinca gormuyorsa spermlerde dogumu tetikleyen prostaglandin hormonu oldugunu size hatirlatmam iyi olabilir. 😉
    http://www.babycenter.com/refcap/pregnancy/childbirth/173.html
    linkinin sonunu okuyun. Hatta tamamini okuyun. Doktorunuza “Stripping or sweeping the membranes” metodundan da bahsedebilirsiniz.

  11. AyçA dedi ki:

    Çiço&Volki.. heyecanıma ortak olmanıza çok seviniyorum ve evet sanki dans ediyorum ve herkes gösterimin sonun görmek için bekliyor. ( Dans etmeyi özlemedim dersemed yalan olmayacak bu arada.. 🙂 ) Bugün öğreneceğiz nasıl olacak bizde heyecanlıyız tabii ki .. ikinize öpüyorum

    Meltem…hemde nasıl zor.. her dakika bir gün gibi geçiyor inan bana.. tarihini bilsen beklersin tabii..

    Pratik Anne.. Evet aslında ismi 3 aylıkken belliydi. rüyamda gördüm oğlumun adını ben ama 8. aya gelene kadar dilime dolamadım hiç en son Alpayla kulağımıza iyi geldiğine karar verdik ve belli oldu ama bu isim takmayacağım anlamına gelmiyor 😛 Söylediğin yöntemi bu hafta içerisinde öğrenmiştim bugün kontrolde sormayı planlıyordum. Teşekkürler 😉

  12. AyçA dedi ki:

    Pratik anne: bugün doktora spermlerde dogumu tetikleyen prostaglandin hormonu olup olmadığını sordum ve bu bilgiyi doğruladı ama uygulamanın sakıncalı olabileceğini ve enfeksiyon riskinin yüksek olduğunu söyledi.
    Burada bunuda bilgi olarak yazalım ki denemeye kalkan olursa sorumluluk bizde kalmasın:)
    Doktora danışmadan denemeyiniz..
    🙂


Önceki yazıyı okuyun:
Son günler

Hamileliğin son demlerine geldiğim şu günlerde daha da hassas olacağımı düşünüyordum. Hala işin eğlence kısmı beni daha çok ilgilendiriyor galiba....

Kapat