Çekme Karavanla Yunanistan Bölüm 1

Bir önceki yazıda anlattığım gibi uzun bir bekleyişin sonunda 26 Kasım 2016 sabah saat 05:30 uyanıp yola çıktık. Önce İkitelli’den karavanı almak gerekiyordu. Karanlığın içinde ve hava buz gibiyken ve karavanı Alpay arabaya bağlarken ” ne yapıyoruz ya hu” diye sormak için geç kaldığımı fark ettim. Planlamanın yaklaşık 2 ay...

Okumaya devam et

Selanik

Dün geceyi boş bir alanda kendi başımıza geçirdik demiştik, bugün Selanik‘e doğru yola çıktık .Volvi golü, Yunanistan’nın 2. büyük gölü civarında bisiklete bindik çok değil Alpay’in lastik patladı yogun yagmur vardı biz de biraz ilerisinde _her gittiğim yerde bulduğum üzere bir termal buldum_ Nea Appolonia da sıcacık termal suya bıraktık...

Midilli Adası – Lesvos

Yıllardır Dedetepe kampları sırasında Küçükkuyu’dan karşı sahile bakıp duruyor ama bir türlü nedense denk gelemediğinden karşıya geçemiyorduk. Bu sene şeytanın bacağını kırdık. Uzun bir senenin ve yazın 4 Dedetepe kampının ardından küçük bir kaçamak yapıp Ayvalık’tan motora atladığımız gibi kendimizi karşı kıyıya Midilli adasına ( ya da Lesvos ) attık...

Okumaya devam et

Thassos Kavala I

Yazın başından beri  tatil, deniz, kum, güneş fotoğrafları görmekten şiştiğimden mi, arada küçük bir iki gün fırsatı bulduğumdan mı, kendimle kalmak istediğimden mi, “bu yaz bronzlaşmak” arzumdan mı bilemedim ancak geçen hafta sonu küçük bir kaçış planı yaparak son zamanlarda ” aa canımm orası da pek moda oldu bu aralar” denilen...